sábado, 12 de marzo de 2011

Setmana Blancaa

Aquesta setmana blanca no e fet res el dissabte a sigut la rua del barri yo i la Melody i la Aimie em anat disfreçades de piratas ens a quetad mot be i molt uruginal el diumenge em fet una gran festa a casa de la aimie vam estar  yo la Aimie i la Melody em va agradar molt vam mejar moltes coses despres vam anar ala habitació de la Aimie i vam comensar a parlar i a parlar de cosses nostress despres vam anar al salo i vam possar musicaa i vam començar a vaallar com boijes despres vam começar a fernos fotos yo anaba amb el pijama de la meva mare em el vaig possar per fer fotos i despres me treia i em possaba el meuu estabem mes boijes a quel dia.
El dilluns no vaig fer res de res el mateix el dimarts nomes surtir al parc jugant am els patins el dimecres va venir la Aimie ala meva casa a mejar una cosa del meu pais li va agradar molt i per la tarda surtir amb els  patins i vam anar ala casa del rellotge i ens vam trobar al Yeray vam anar ala marina a jugar i a parlar de coses i  el dijous no vaig fer res de res el  divendres vam anar jugar amb patins i el dissabte vaig anar a casa de la aimie a mejar i vam menjar paella molt ricaa.
Vam fer fotos amb la camara del seu ordinador i escoltar musica res mes aquestes vacances no an sigut res interesants i pel meu tutor quan deia que no feia res feia els deures :)

2 comentarios:

  1. Bona feina Núria, està bé tenir una mica de tot, però crec que cal tenir una mica més d'entrades series.

    Ver4ifica sempre l'ortografia abans de publicar una entrada!

    ResponderEliminar
  2. Per cert...... sí que n'has fet de deures, llavors, no? ;(

    ResponderEliminar

free counters